Należąca do grupy Benefit Systems firma MyBenefit, właściciel pierwszej i największej w Polsce platformy benefitów pracowniczych, nawiązała współpracę z IKEA Retail Sp. z o.o. Od kwietnia użytkownicy systemu kafeteryjnego MyBenefit zyskali nową formę świadczeń pozapłacowych w postaci Kart Upominkowych IKEA.
Holistyczne podejście do dobrostanu organizacji i jej pracowników oraz wsparcie pracodawców na wielu płaszczyznach to cel działalności MyBenefit. W oparciu o te wartości firma rozwija dopasowaną do aktualnych potrzeb ofertę benefitów pozapłacowych z nowoczesnym e-sklepem, z którego pracownik może korzystać na co dzień. Nowością w systemie kafeteryjnym są Karty Upominkowe IKEA, którymi można płacić zarówno robiąc zakupy online na IKEA.pl, jak i w sklepach stacjonarnych sieci. Współpraca ta powstała z myślą o wsparciu pracowników w aranżacji domowej przestrzeni podczas utrzymującej się pracy czy nauki w systemie home office. Według międzynarodowego sondażu IKEA przeprowadzonego przez Ipsos Mori, aż 33 proc. ankietowanych wskazało, że chciałoby mieć w swoim domu miejsce dedykowane właśnie pracy lub nauce zdalnej.
„Pandemia sprawiła, że nasze domy i mieszkania stały się prawdziwym centrum życia – miejscem pracy, nauki, sportu i wypoczynku. Domownicy spędzają ze sobą więcej czasu niż zwykle i wykorzystują wspólna przestrzeń do realizacji różnych obowiązków. Ważne stały się nie tylko wygoda i ergonomia podczas pracy zdalnej, ale też odpowiednia aranżacja wnętrza, sprzyjająca wypoczynkowi i regeneracji. Jesteśmy przekonani, że benefit w postaci Kart Upominkowych IKEA na zakupy w tej sieci sklepów ucieszy użytkowników naszej platformy, a dla pracodawców będzie stanowić wartościowe wsparcie w spełnianiu bieżących potrzeb pracowników” – mówi Jolanta Rycerz, Prezes Zarządu MyBenefit.
„Cieszymy się, że bogata oferta produktów i rozwiązań oraz usług IKEA została udostępniona użytkownikom systemu kafeteryjnego MyBenefit. Nasz różnorodny, piękny i funkcjonalny asortyment oraz zdalne doradztwo projektantów pomogą zaaranżować nie tylko idealne miejsce do pracy w domu, ale też stworzyć harmonijną i spokojną przestrzeń, sprzyjającą idei work - life balance oraz jej domownikom. Benefit z posiadania Karty Upominkowej IKEA to możliwość bardziej zrównoważonego życia w domu”. – komentuje Michał Nasierowski, Key Account Manager z IKEA Retail Polska. „Nie bez znaczenia jest fakt, że karta jest ważna bezterminowo, a środki na niej można wykorzystywać w sklepie wielokrotnie, aż do ich całkowitego wyczerpania”, dodaje Michał Nasierowski.
Benefity, jako narzędzia wspierania doświadczeń pracowników są ważnym elementem działań budujących kulturę organizacji. Te wartości połączyły MyBenefit i markę IKEA. To właśnie troska o ludzi i planetę oraz tworzenie lepszego, codziennego życia stanowi wizję działalności IKEA. Obie firmy wyznają zasadę, że skuteczna polityka wellbeingowa jest ciągłym i dynamicznym zarządzaniem poczuciem dobrostanu pracownika, poprzez uwzględnianie jego bieżących potrzeb.
Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc dołącza od kilku do kilkunastu pracodawców. Przyciąga ich bogata oferta świadczeń pozapłacowych, stale rozwijanych wokół holistycznego podejścia w dbałości o pracownika.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zakupy-w-sklepach-ikea-nowym-benefitem-pracowniczym-mybenefit-i-ikea-nawiazaly-wspolprace